ویژگی های خانه هوشمند | لوکس ترین خانه + امکانات | مانیار

همه رویای داشتن یک خانه هوشمند زیبا و لوکس با تمام امکانات رفاهی موجود را در سر می پرورانند. در اینجا قرار تا ویژگی های خانه هوشمند را با شما در میان بگذاریم. اینها خانه هایی هستند که در رده لوکس قرار می گیرند. آنها لزوما عمارت نیستند، اما به صاحبان و خانواده‌هایشان تجربه زندگی نهایی را ارائه می‌دهند. چه در حال خرید یک خانه مجلل باشید و چه در حال به روز رسانی بر اساس آخرین روند خانه های لوکس،  موردی که مردم انتظار دارند هنگام بازدید از آن پیدا کنند آورده شده است.

سیستم امنیتی خانه

وقتی صاحب یک خانه لوکس هستید، نشان می دهد که چیزهای خوبی دارید که می توانند توجه ناخواسته را به خود جلب کنند. خانه ها و محله های گران قیمت اغلب هدف اصلی سارقانی هستند که به دنبال کسب امتیاز بزرگ هستند. به همین دلیل است که اکثر مردم تدابیر امنیتی خانه را جزء ضروری هر خانه لوکس می دانند.

 

صاحبان خانه های لوکس مایلند برای محافظت از دارایی های ارزشمند خود و حفظ خانواده خود در برابر مزاحمان، سرقت ها و آتش سوزی، دلار بالایی بپردازند. ارائه دهندگان پیشرو امنیت خانه مانند ADT فراتر از یک سیستم هشدار ساده هستند. سیستم‌های نظارت‌شده جدید یک پیوند مستقیم و 24 ساعته به متخصصان امنیتی در مرکز ارائه‌دهنده سیستم ارائه می‌کنند. این می تواند هشدارهای کاذب را کاهش دهد و روند هشدار به مقامات محلی در صورت وقوع آتش سوزی، سیل یا نفوذ را تسریع کند.

ویژگی های خانه هوشمند

از نظر بسیاری از مردم، یک خانه لوکس مدرن باید دارای ویژگی های فناوری هوشمند پیشرفته باشد. این یک نقطه فروش در املاک و مستغلات است که Coldwell Banker اخیراً با غول فناوری CNET همکاری کرده است تا تعریف کند خانه هوشمند برای خریداران چیست. خانه “هوشمند” خانه ای است که مجهز به سیستم ها، لوازم و تجهیزات متصل به شبکه است که می توانند از راه دور و خودکار کنترل شوند.

 

تکنولوژی خانه های هوشمند

تکنولوژی خانه های هوشمند

این فناوری بسیار خوب می شود، به زودی جنبه های کمی از یک خانه وجود خواهد داشت که نمی توان با ویژگی های فناوری هوشمند آن را بهبود بخشید. برخی از ویژگی های برتر فناوری هوشمند در خانه های لوکس عبارتند از:

  • سیستم امنیتی خانه هوشمند که از طریق یک برنامه قابل نظارت است.
  • دوربین های امنیتی متصل به اینترنت که می توانید به صورت آنلاین مشاهده کنید.
  • چراغ هایی که می توانند روی تایمر تنظیم شوند یا به فعالیت در اتاق پاسخ دهند.
  • نور سنسور حرکت
  • پرده هایی که هنگام غروب یا طلوع خورشید بسته و باز می شوند.
  • وسایلی که می توانند به شما اطلاع دهند که چه زمانی مشکلی شناسایی می شود.
  • ترموستات‌های هوشمندی که تنظیمات دمایی شما را یاد می‌گیرند و به‌طور خودکار تنظیم می‌شوند.
  • یک عامل جالب مشخص وجود دارد، اما راحتی ویژگی های خانه هوشمند چیزی است که آنها را برای زندگی لوکس ضروری می کند.

 

بهترین نوع حمام در خانه های هوشمند

حمام بدون شک یک هدف مفید را دنبال می کند، اما بیشتر مردم مکانی را نیز در نظر می گیرند که بتوانید پس از یک روز طولانی در آن استراحت کنید. حمام ها در خانه های لوکس دقیقاً برابر با اسپاهای حرفه ای هستند. آنها نه تنها دوش و وان مجزا دارند، بلکه اتاق‌های بخار، سونا و آینه‌های صفحه‌نمایش لمسی نیز دارند که به عنوان یک تلویزیون عمل می‌کنند.

 

آشپزخانه؛ قلب تپنده هر خانه

اگر قلب خانه آشپزخانه است، پس خانه های لوکس نبض بسیار قوی دارند. بسیاری از خریداران خانه های لوکس اگر آشپزخانه سرآشپز نداشته باشد، حتی برای گشت و گذار در خانه وقت نمی گذارند.

 

آشپزخانه یک سرآشپز چیزی فراتر از لوازم خانگی است، اگرچه اینها ضروری هستند. این یک آشپزخانه جادار با چیدمان است که پخت و پز خلاقیت های آشپزی را آسان تر می کند، حتی اگر بیش از یک آشپز وجود داشته باشد. همچنین وسایل اضافی وجود دارد که در یک آشپزخانه معمولی نخواهید دید، مانند اجاق های دوتایی و کشوهای گرم کننده برای گرم نگه داشتن غذا. آشپزخانه یک سرآشپز همچنین دارای یک جزیره بزرگ با سینک و فضای آماده سازی خاص خود است.

 

امکانات اضافی معماری

ویژگی های خانه هوشمند

میزان سفارشی‌سازی و جزئیاتی که در یک خانه لوکس وجود دارد چیزی شگفت‌انگیز نیست. کاردستی بخش بزرگی از قیمت بالای آن است. سازندگان ویژگی‌های معماری مانند گوشه‌های هنری، گوشه‌های گرد، قالب‌گیری تاج و طاق‌نماها را در خود خواهند داشت.

 

کمدهای بزرگ

در هر نوع خانه ای فضای کمد از اولویت بالایی برخوردار است. اما وقتی در یک فضای ذخیره سازی خانه لوکس زندگی می کنید، معمولاً مشکلی نیست زیرا آنها کمدهای بزرگی دارند. غیر معمول نیست که کمدهای سفارشی را در استاد ببینید که آنقدر بزرگ هستند که می توانند یک اتاق خواب کوچک باشند.

 

فضای نشیمن؛ باز و تماشایی

مجلل به آستانه یک خانه لوکس ختم نمی شود. صاحبان خانه های لوکس به همان اندازه که در داخل خانه انجام می دهند، برای فضای زندگی در فضای باز خود فکر و پول می کنند.

 

در طول آب و هوای خوب، صاحبان خانه و مهمانان آنها می توانند در فضای باز در کنار چاله آتش سوزی گازسوز استراحت کنند یا در کنار یک استخر بی نهایت لبه آفتاب را بخوابند. البته، هیچ خانه لوکسی بدون یک آشپزخانه کاملاً مجهز در فضای باز و فضای سرگرمی که در آن بتوانید رویدادهای ورزشی یا فیلم را تماشا کنید، کامل نمی شود.

 

در این مقاله قصد داشتیم تا ویژگی های خانه هوشمند را به شما ارائه دهیم. شما می‌توانید برای ایجاد دلگرمی بیشتر ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.




برچسب‌ها: ,