سم پاشی ساختمان – رعایت موارد اصولی

همه ما ممکن است در خانه‌های خود با مهمان‌های ناخوانده‌ای مثل انواع حشرات و جانوران موزی روبرو شویم. این جانوران مزاحم و موذی مانند پشه، سوسک و موش و یا حتی ساس و شپش هستند. حضور این حشرات سلامتی و آرامش تمام افراد خانواده را به مخاطره می‌اندازد. سم پاشی ساختمان میتواند کمک بسیار بزرگی در حفظ سلامت ساکنین باشد.

به طور مثال حشراتی مانند سوسک‌های فاضلابی می‌توانند به راحتی سلامت انسان را به خطر اندازند. مواد حساسیت‌زا در بزاق و مدفوع سوسک‌ها باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و تنفسی می‌شود. سوسک‌های فاضلابی و سوسک آلمانی سبب ایجاد حساسیت و آلرژی دائمی در افراد به‌خصوص کودکان می‌شوند.

وجود این جانوران باعث ناراحتی تمام اعضای ساختمان خواهد بود. با مدیریت ساختمان و ساکنین دیگر در این رابطه صحبت کنید. بهترین راه برای از بین بردن آنها کمک گرفتن از شرکت‌های معتبر سم‌پاشی ساختمان است.

 

سم پاشی اصولی

 

سم‌پاشی غیر اصولی و خطرات آن

نکته مهم در اصول سم‌پاشی ساختمان این است که افراد بدون آگاهی و اطلاع از نحوه استفاده و میزان دوز مصرفی، نباید اقدام به سم‌پاشی کنند.

این کار اگر به صورت غیر اصولی انجام شود سلامت افراد و سایر اعضای خانواده مثل سالمندان، کودکان، زنان باردار و ساکنین دارای بیماری زمینه‌ای را به خطر می‌اندازد.

 

سموم تایید نشده چه خطراتی دارند؟

استفاده از سموم غیر استاندارد همانطور که بر سیستم عصبی حشرات تاثیر می‌گذارد، به مرور زمان روی انسان هم اثرات منفی خود را بروز می‌دهد.

خطرات جبران ناپذیر استفاده از سموم غیر استاندارد شامل سقط جنین، مشکلات پوستی، عصبی و تنفسی است که میتواند جان انسان را با خطرات جدی روبه‌رو کند. به همین دلیل انتخاب یک شرکت قابل اعتماد ارائه دهنده خدمات سم‌پاشی ساختمان می‌تواند کمکی بزرگ در جهت حفظ سلامتی تمامی ساکنین ساختمان باشد.

 

خدمات شرکت‌های سم‌پاشی معتبر چگونه است؟

شرکتهای سم‌پاشی معتبر به دلیل تجربه در این زمینه از سموم استاندارد استفاده می‌کنند. در ادامه تعدادی از شرکت‌های فعال در این زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

خدمات سم‌پاشی شرکت رادین تک

شرکت رادین تک با دارا بودن نیروی متخصص و استفاده از سموم استاندارد در زمینه سم‌پاشی فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد.

سم‌پاشی خانه، آپارتمان، رستوران، بیمارستان، کارخانه و کارگاه از جمله خدمات سم‌پاشی این شرکت به شمار می‌رود. این شرکت توانسته رضایت مشتریان خود به لحاظ ایمنی، تجربه و دانش فنی و خدمات حرفه‌ای جلب کند.

 

 

سرویس سم‌پاشی هوم‌سرویز

هوم سرویز یکی از شرکت‌های خدماتی است که انواع خدمات ساختمان را با هزینه‌ای مناسب انجام میدهد. یکی از این خدمات سم‌پاشی منازل و اماکن است. هزینه سم‌پاشی در منزل در برابر هزینه‌های درمانی و خرید دایمی اسپری‌های حشره‌کش بسیار مقرون به صرفه است.

این مجموعه هزینه سم‌پاشی در مناطق مختلف را طبق نرخ اتحادیه محاسبه میکند. همه منازل مسکونی، ساختمان‌های اداری، رستوران‌ها و دیگر اماکن موجود با رعایت نکات ایمنی به صورت تضمینی توسط هوم سرویز قابل سم‌پاشی است.

 

ضدعفونی و سم‌پاشی با شرکت آس

شرکت آس یکی دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری ساختمان است. این شرکت در دوره کرونا خدماتی همچون ضدعفونی اماکن مانند باشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و… را نیز ارائه میدهد.

در سم‌پاشی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری علاوه بر تعداد واحد مشخص شده تمامی مشاعات ساختمان از پشت بام تا راه پله‌ها و پارکینگ توسط این شرکت سم‌پاشی می‌شود. در فرمول سم‌پاشی ساختمان مسکونی و اداری محاسبات قیمتی بر پایه فرض متراژ هر واحد تا 100 متر می‌باشد و در صورت بزرگتر بودن واحدها به تناسب به قیمت پایه این مجموعه اضافه می‌گردد. خدمات سم‌پاشی شرکت آس با یکسال ضمانت انجام میشود.

هلدینگ آس خدمات جالب دیگری مانند کارواش نانو در محل و باغبانی از اجرا تا کاشت را نیز دارد.

 

سم پاشی هوم سرویز

 

شرکت سم‌پاشی آریا

یکی دیگر از شرکت‌های خدمات دهنده در زمینه سم‌پاشی شرکت آریا است. تجربه 20 ساله این شرکت میزان اعتماد کاربران به آن را افزایش می‌دهد. از جمله افتخارات و مدارک علمی این مجموعه می‌توان به جایزه جهانی مدیریت اروپایی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان، گواهی‌نامه‌های استاندارد بین المللی Iso 9001 کیفیت و Iso 4001 محیط زیست اشاره کرد.

تیم متخصص این شرکت دارای دکترای تخصصی در رشته حشره‌شناسی پزشکی، بهداشت و محیط، کشاورزی ،داروسازی و سم‌شناسی، آسیب‌شناسی پزشکی و مدیریت محیط زیست هستند.

 

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت سم‌پاشی ساختمان چیست؟

نوع آفت و نوع سم پاشی در قیمت‌گذاری کلی سرویس سم‌پاشی منزل تاثیر دارد. هزینه از بین بردن سوسک‌ها با هزینه از بین بردن موش تفاوت دارد.

تعداد دفعاتی که برای از بین بردن و دفع آفت مراجعه می‌شود در تعیین هزینه سم‌پاشی دخیل است. گاهی اوقات به دلیل کثرت حشرات و یا جوندگان به دفعات بیشتری سم‌پاشی برای پاکسازی کامل محل نیاز است.

 

پس از سم‌پاشی چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

توصیه‌هایی که کارشناسان شرکت به شما ارائه می‌دهند را حتما جدی بگیرید. عمل به این توصیه‌ها برای حفظ سلامت شما اهمیت زیادی دارد. این نکات را بعد از سم‌پاشی در نظر بگیرید.

بعد از پایان سم‌پاشی آپارتمان تا دو روز در خانه نمانید. چون کاهش اثر سم به صورت تدریجی صورت می‌گیرد، بهتر است تا کمتر شدن تاثیرات مواد سمپاشی در آن‌جا حضور دائمی نداشته باشید. این کار برای جلوگیری از مسمومیت و به خصوص مسمومیت تنفسی پیشنهاد می‌شود.

اگر مواد غذایی در معرض سموم قرار گرفته‌اند بهتر است آنها را دور بریزید. حتی اگر ماده غذایی قابل شستشو بود دیگر نباید آن‌را مصرف کنید زیرا ممکن است که دچار مسمومیت گوارشی شوید.

بعد از اتمام سم‌پاشی در و پنجره‌ها را باز بگذارید تا با جریان هوا بخارات و بوی سموم از خانه خارج شود. بعد از بازگشت به خانه فورا به فکر نظافت نباشید. بهتر است اثر سم را زود از بین نبرید چون ممکن است هنوز حشراتی باقی مانده باشند.

لوازمی که به طور مستقیم در معرض سم‌پاشی بوده‌اند را زیر نور خورشید قرار دهید تا بوی بد آنها از بین برود و بعد اقدام به شستشوی آنها کنید.

 

سم پاشی ساختمان آس

 

نکته آخر

اگر در محل زندگی و یا کار خود از وجود حشرات موزی و مزاحم رنج می‌برید، به جای اینکه شخصا اقدام به سمپاشی ساختمان به شکل غیر اصولی کنید، بهتر است این کار را به متخصصین در این زمینه بسپارید و علاوه بر نتیجه مطلوب‌تر، از سلامتی خود نیز محافظت کنید.

“سایت مانیار صرفا جهت معرفی، اقدام به درج اسامی این شرکتها کرده است و مسئولیتی در قبال خدمات و هزینه های مربوط این شرکت ها ندارد”.




برچسب‌ها: , ,