از کاربرد بالای پروفیل‌های اقتصادی آبایان در کلان‌شهر‌ها تا کیفیت اثبات شده محصولات  

استفاده از پنجره‌های یوپی‌وی‌سی محدودیتی ندارد و ما در هر جایی، از شهرهای بزرگ گرفته تا روستاهای کوچک و حتی دور افتاده، پنجره‌های یوپی‌وی‌سی جایگاه خود را به عنوان یکی از الزامات ساختمان‌سازی به دست آورده‌اند. در این بین برند‌های ایرانی و خارجی زیادی قصد تصاحب سهم بازار را دارند و آبایان، به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان پروفیل در و پنجره UPVC، با توجه به تنوع بالای محصولات و عرضه گسترده به سراسر کشور، یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در صنعت یوپی‌وی‌سی محسوب می‌شود.

به منظور آشنایی بیشتر با برند آبایان، ما به سراغ آقای قادرپور، نماینده فروش محصولات آبایان در بوکان رفته‌ایم تا مصاحبه‌ای مفصل در مورد بازخورد مشتریان نسبت به برند آبایان و جایگاه این دست از محصولات در بازار داشته باشیم.

 

 

استفاده از پنجره‌های UPVC در ایران تا چه حد گسترش پیدا کرده و آیا به حد استاندارد رسیده است؟

تصور می‌کنم که هنوز آنقدر‌ها جا نیوفتاده. اگر بیایم با آلومینیوم آلفا مقایسه کنیم که متریالی جا افتاده هست، هنوز کم و کسری‌هایی برای جا افتادن پنجره‌های یوپی‌وی‌سی وجود داره.

 

پنجره‌های UPVC چطور باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها می‌شوند؟

وجود لاستیک مرغوب و با کیفیت در پنجره‌های UPVC باعث می‌شود تا مصرف انرژی هم به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. خوشبختانه برند آبایان از لاستیک بسیار باکیفیتی در محصولات خود استفاده می‌کند.

 

جایگاه برند آبایان در بین تولیدکنندگان پروفیل UPVC در بازار ایران چگونه است؟

برند آبایان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هست و مقبولیت زیادی دارد.

 

بالاترین کیفیت پروفیل چه مشخصه‌هایی دارد و برند آبایان چطور توانسته تا به بهترین کیفیت ممکن دست پیدا کند؟

بالاترین کیفیت جنس پروفیل در واقع سطح آن است، به علاوه اینکه شکنندگی پایینی داشته باشد و سطح آن زبر نباشد. در حال حاضر ما اگر بخواهیم پروفیل آبایان را با جنس کایکو مقایسه کنیم، این جنس مانند ماشین مشکی است که خط و خش بر می‌دارد. ما از جنس کایکو 3 عدد آوردیم و وقتی بسته‌بندی را باز کردیم، جنس پر از خط و خش بوده اما آبایان به این شکل نیست. جنس محصولات آبایان به سختی خط و خش می‌گیرند و برای مثال، هر جنسی را با مداد روی آن بنویسید، پاک نمی‌شود ولی آبایان به راحتی تمیز می‌شود.

 

– برند آبایان به تازگی اقدام به تولید و عرضه قالب‌های جدید کشویی در بازار کرده است. ورود این قالب‌ها چه تاثیری در بازار خواهد گذاشت؟

هنوز این قالب‌های کشویی به دست ما نرسیده و طی تماسی که با کارخانه داشتیم، قرار است در ماه‌های آینده برایمان ارسال شود. با این حال تصور می‌کنیم ورود این مدل بتواند باعث شود تا بهتر با جنس‌های آلومینیوم رقابت کنیم.

 

تولید و عرضه پروفیل‌های اقتصادی تحت برند آبایان اکو، تا چه حد مورد استقبال قرار گرفته و این برند با توجه به مقرون‌به‌‌صرفه بودن چه کیفیتی را ارائه می‌دهد؟

پروفیل‌های اقتصادی با برند آبایان اکو در شهر‌های بزرگ پرکاربردتر هستند و عموما انبوه‌سازان از آنها استفاده می‌کنند. در شهر‌های کوچک مانند بوکان که نهایتا آپارتمان‌ها به ۱۰ یا ۲۰ واحد برسند، کاربردی ندارند و آبایان اکو در شهر ما فروش قابل توجهی ندارد.

 

برای ساختمان‌هایی که در محدوده بزرگراه‌ها و مناطق به شدت شلوغ قرار دارند، کدام یک از برندهای آبایان می‌تواند موثر باشد و چرا؟

در کل پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی به خوبی می‌توانند در منازلی که کنار نواحی شلوغ و بزرگراهی هستند، عایق صوتی و ضد آلودگی باشند. محصولات آبایان هم از این لحاظ عالی هستند و می‌توانند انتخاب مناسبی برای منازل یا ساختمان‌های مورد نظر باشند.

 

بزرگترین وجه تمایز پروفیل‌های آبایان نسبت به سایر برندها در چیست و چگونه مشتریان می‌توانند آبایان را به جای سایر برندها انتخاب کنند؟

برند آبایان از ابتدای ورود خود به بازار خوش‌نام و محبوب بوده و دلیل اصلی‌اش، محصولات باکیفیتی است که ارائه می‌دهد. آبایان به خصوص در دزفول و نواحی جنوبی به خاطر بومی بودن برند، از محبوبیت زیادی برخوردار است و مشتریان اعتماد زیادی به آن دارند.




برچسب‌ها: