نرم افزار مدیریت ساختمان – مدیریت پرداخت و هزینه

مطابق قانون تملک آپارتمان‌ها، تمامی ساکنین ساختمان می‌توانند از مشاعات و مشترکات مثل پشت بام، درهای ورود و خروج، راهروها، پنجره‌ ها و تهویه راهروها، آسانسورها، ورودی پارکینگ اصلی یا فرعی، پله‌ها، موتورخانه ساختمان، تاسیسات مشترک آپارتمان، انشعابات مشترک در حیاط یا راهروها، حیاط، لابی‌ها و باغچه‌های مشترک میتوانند استفاده کنند. هیچ یک از ساکنین نمیتواند از این قسمتها استفاده و بهره شخصی ببرد و حق و حقوق سایرین را ضایع کند.

ساکنین نباید وسایل خود را در حیاط مشاع، پارکینگ، راهرو یا پشت بام مشترک قرار دهد و موجب مزاحمت برای دیگر ساکنین باشند. مهمترین نکته اینکه حق تصرف مشاعات نیز برای ساکنین وجود ندارد و نمی توانند آن ها را به دیگران واگذر نموده یا بفروشند. همانطور که استفاده از این بخش‌ها حق تمامی اعضای ساختمان است به همین ترتیب هزینه های شارژ، تعمیرات و تغییرات نیز به عهده تمامی اعضا خواهد بود.

 

مدیریت هزینه های ساختمان

 

محاسبه هزینه های ساختمان

محاسبه هزینه‌های مشاعات به عهده فردی است که به عنوان مدیر ساختمان این مسئولیت را پذیرفته است. هرچه تعداد واحدهای ساختمان بیشتر باشد به طبع محاسبه زمان گیرتر وسخت تر خواهد بود. ضریب خطا، اتلاف وقت و هزینه یکی از مشکلات محاسبه به شیوه سنتی است. اما با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از انواع اپلیکیشن ها حتی مدیریت ساختمان از این مقوله عقب نمانده و محاسبه هزینه های ساختمان بوسیله اپلیکیشن و نرم افزارها امکان پذیر است. اموری مانند حسابداری هزینه ها ، محاسبه شارژ هر واحد، ارسال اطلاعیه برای ساکنین، درج قوانین ساختمان و … به راحتی و در کمترین زمان توسط نرم افزار مدیریت ساختمان قابل انجام است.

یکی از مهمترین امکاناتی که دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان در اختیار اهالی ساختمان قرار می‌دهد، امکان پرداخت آنلاین شارژ است. نکته قابل توجه اینکه در اپلیکیشن مدیریت ساختمان الزامی به پرداخت شارژ به شکل آنلاین وجود ندارد و ساکنین ساختمان مانند گذشته می‌توانند از راه‌های دیگر، شارژ خود را پرداخت کنند.

نرم افزار مدیریت ساختمان مانیار

مانیار در سال 1395 به عنوان ابزاری نوین برای مدیریت امور و مسائل مالی، شارژ ساختمان راه اندازی شد. هدف مانیار ایجاد ساختاری حرفه‌ای و کاربردی و در عین حال ساده برای مدیریت ساختمان‌ها، برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی و تجاری است.

نرم افزار مدیریت ساختمان مانیار به منظور سهولت و شفافیت در محاسبه هزینه ها و مدیریت ساختمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری طراحی شده است. مدیران ساختمان با استفاده از این اپلیکیشن می توانند هر ماه شارژ واحدهای ساختمان را به سادگی محاسبه نموده و به اطلاع تمامی ساکنین ساختمان برسانند.

این کار موجب میشود ساکنین بطور کاملا شفاف در جریان امور و هزینه های ساختمان قرار گرفته و نگرانی بابت اشتباه در محاسبه و چالش های دیگر نخواهند داشت.

مزیت استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان مانیار:

سادگی و سهولت استفاده (بدون نیاز به دانش حسابداری)

امکان دسترسی در هر زمان، هر مکان و با هر ابزاری (لپتاپ، تبلت و موبایل)

خدمات پشتیبانی

امنیت اطلاعات

نگهداری ایمن داده­ها

تعامل راحت میان ساکنان

کارشناسان تیم مانیار در تمام مراحل آشنایی، ورود اطلاعات و استفاده از سامانه مانیار در کنار شما هستند. کاربران می­توانند از خدمات آموزشی، راهنمایی‌ و پشتیبانی به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری بهره‌برداری نمایند.

به علاوه امکانات نسخه­های نقره ­ای و طلایی سامانه مانیار به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار می­گیرد تا کاربران تجربه تست و بهره برداری از کلیه امکانات و تمامی مراحل سامانه را کسب کرده، و در صورت تمایل و به تناسب نیازهایشان، از نسخه‌های با امکانات بیشتر سامانه استفاده کنند.

 

نرم افزار مدیریت هزینه های ساختمان

 

امکانات نرم افزار مدیریت ساختمان مانیار برای مدیران ساختمان:

ثبت درآمدها و هزینه ها

دسترسی به انواع گزارشات عمومی و حسابداری

امکان برگزاری رای گیری آنلاین

پیگیری درخواست‌های ساکنین از طریق سامانه ارتباط با مدیر (تیکتینگ)

استفاذه از فرمول‌های متنوع محاسبه شارژ

امکان مدیریت همزمان چند ساختمان

امکان تیپ بندی واحدها و ثبت اطلاعات مالکین و ساکنین به تفکیک

نرم افزار مدیریت ساختمان مانیار برای اهالی ساختمان

مشاهده اخبار ساختمان در تابلوی اعلانات دیجیتال

مشاهده مانده بدهی واحد به تفکیک مالک و ساکن

رویت وضعیت درآمدها و هزینه های ساختمان

مشاهده اطلاعات آماری و نمودارهای مقایسه‌ای گردش مالی ساختمان

مشاهده فهرست بدهکاران ساختمان

پرداخت آنلاین شارژ

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی اختصاصی (IPG) و  دستگاه کارتخوان (POS) اختصاصی و با استفاده از شناسه واحد




برچسب‌ها: ,