نظافت ساختمان – معرفی شرکت های نظافتی

رعایت حسن همجواری ساکنین آپارتمان ها را موظف میکند که بایدها و نبایدهایی را مورد توجه قرار دهند. احترام به قوانین آپارتمان نشینی و رعایت موارد از بروز اختلاف و تنش‌هاي گوناگون جلوگيري کرده باعث میشود ساکنین در امنیت و آرامش بیشتری در کنار یکدیگر زندگی کنند. مهم‌ترین دغدغه ای امروز مجتمع ها نظافت ساختمان و مشاعات است. فرض کنید در یک مجتمع مسکونی بیش از بیست واحد آپارتمان وجود داشته باشد و هر یک از آنها زباله کوچکی را در راهروها رها کنند قطعا نظافت مجتمع بهم ریخته و در نظم و پاکیزگی اخلال بزرگی ایجاد خواهد شد.

بهترین راهکار برای حفظ نظم و نظافت در ساختمان‌ها تدوین قوانینی است که با اجرای آن بتوان حقوق تمامی اعضا و ساکنین را در نظر گرفت. هرچند این‌گونه قوانین از سال‌های دور پیش‌بینی نشده اما بسیاری از آنها برحسب نیاز روز و سبک زندگی جدید وضع شده و در صورت نادیده‌گرفتن آن‌ها قطعا مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

ساکنین و اعضای ساختمان با رعایت چند نکته ساده میتوانند رفاه و آرامش را برای خود و دیگران تامین کنند.

زباله‌ ها را در کیسه قرار دهید. رد زباله و چکیدن شیرآبه زباله در مسیر راه پله کار بسیار ناپسند و دور از شان است. از گذاشتن کیسه زباله پشت در و یا کنار ورودی خانه و حیاط پرهیز کنید.

روغن‌ریزی وسایل نقلیه یکی از مسائل شایع نظافت مشاعات است. اگر خودرو یا موتورسیکلت هر یک از اعضا روغن‌ریزی داشته باشد، موظف است علاوه بر رفع مشکل در کوتاهترین زمان، نظافت پارکینگ را هم انجام دهد. مدیر ساختمان در صورت تکرار می‌تواند هزینهٔ یک دوره نظافت کامل پارکینگ را از فرد خاطی دریافت کند.

حفظ نظافت مشاعات بر عهده تمامی ساکنین است و تمامی اعضاء باید وظایف خود در حفظ نظافت مجتمع را انجام دهند.

 

شرکت خدمات ساختمانی

 

مشاعات ساختمان چه بخش‌هایی را شامل میشود؟

یک ساختمان دارای بخش های مختلفی اعم از خصوصی و اشتراکی است. در قانون بخش‌هایی از آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی که میان تمامی اهالی ساختمان مشترک است را مشاعات می‌گویند . مشاعات شامل پشت بام ، پارکینگ، راه پله، حیاط و محوطه‌ ی ورودی است. رعایت نکردن قوانین در بخش مشاعات از سوی هر یک از اعضای ساختمان میتواند منجر به اعتراض و شکایت سایر ساکنین شود.

حفظ نظافت مشاعات ساختمان

حفظ نظافت ساختمان و مشاعات و یا بخش های اشتراکی آپارتمان یکی از موارد قانونی مهم در هر ساختمان است. در اکثر ساختمان‌ها نظافت مشاعات توسط شرکتهای نظافتی فعال در این زمینه صورت میگیرد. بدین ترتیب  مدیر ساختمان بخشی از شارژ ماهیانه را با توافق ساکنین به این کار اختصاص می‌دهد. البته تمامی اعضا و ساکنین ملزم به رعایت نظافت در این فضاها هستند و نباید آن را نادیده بگیرند.

نظافت ساختمان و مشاعات میتواند به صورت هفتگی و یا ماهانه انجام شود. تصمیم گیری در این مورد با نظر ساکنین و مدیریت ساختمان صورت میگیرد.

بهره‌گیری از خدمات شرکت‌های معتبر و فعال در زمینه نظافت ساختمان میتواند آرامش خاطر را به همراه نظم و پاکیزگی برای ساکنین به همراه داشته باشد. در این بخش به معرفی چند شرکت فعال خدمات نظافت ساختمان میپردازیم.

شرکت هوم سرویز

شرکت خدمات نظافت ساختمان هوم سرویز با استفاده از نیروی خدماتی حرفه‌ای آماده ارائه خدمات نظافت ساختمان است. این شرکت بعد از هماهنگی های لازم نیروهای خود را برای ارائه خدمات نظافتی به محل مورد نظر اعزام میکنند.

کلیه پرسنل و نیروی خدماتی هوم سرویز دارای گواهی  عدم سوء پیشینه و ضمانت نامه می باشند و با برگه ماموریت اعزام می شوند. رضایت کارفرما اولین اصل در ارائه خدمات هوم سرویز برای خدمات فنی و نظافتی است.

 

نظافت منزل

 

شرکت خدمات نظافت پاک رویال

یکی دیگر از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نظافت شرکت پاک رویال است. این شرکت با داشتن نیروهای زبده و حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی به ساکنین ساختمان‌های مسکونی و اداری است. پاک رویال برای انجام خدمات نظافتی آماده اعزام نیروی خانم و یا آقا طبق درخواست مدیریت ساختمان است. این شرکت با استفاده از بهترین مواد شوینده و از کادری مجرب و کاملا حرفه ای خدمات ویژه ای را ارائه میکند.

جهت رزرو نیروی نظافتی از طریق سایت این شرکت میتوانید اقدام کنید.

 

شرکت خدماتی نظافتی پاک اندیشان

با ثبت درخواست در سایت تروتمیز (شرکت خدماتی نظافتی پاک اندیشان) یا تماس با این شرکت به راحتی در کمترین زمان نیروی متخصص به محل اعزام میشود.

نیروهای آموزش دیده این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن در محل مورد نظر حاضر و به انجام خدمات رسانی مشغول میشوند.

ضمانت کیفیت کار , رعایت اخلاق و امنیت سرلوحه کار این شرکت است.




برچسب‌ها: ,