سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ساختمان _ نگهداری و تعمیرات

خرابی و استهلاک سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی یکی از اجتناب‌ناپذیرترین مشکلاتی است که برای هر ساختمان اتفاق می‌افتد. خرابی کولرگازی و یا پکیج در فصول تابستان و زمستان این را به ما یادآور می‌شود که بهتر قبل از ورود به هر فصل برای جلوگیری از پیش آمدن چنین اتفاقاتی، نسبت به سرویس دوره‌ای این ابزار اقدام کنیم.

عدم نگهداری صحیح از تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، علاوه بر از کار افتادن ناگهانی، باعث تحمیل هزینه‌های اضافی می‌شود. هزینه‌های تعمیرات اغلب به دلیل عدم رعایت الزامات و استانداردها در هنگام انتخاب سیستم‌، نصب غیر اصولی و به ويژه نگهداری غلط بوجود می‌آید.

این هزینه‌های سالانه، که معمولا پس از چند سال به هزینه‌های گزافی تبدیل می‌شوند باعث مصرف بیش از استاندارد سوخت شده و هزینه‌های جاری ساختمان را بشدت افزایش میدهد.

با انجام سرویس‌های دوره‌ای توسط سرویس‌کاران متخصص شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات، علاوه بر صرفه جویی در وقت، هزینه‌ای مبنی بر تعویض کلی این وسایل به اعضای ساختمان تحمیل نمی‌شود.

شرکت‌های متعددی در زمینه ارائه خدمات سرویس سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وجود دارند که در اینجا به بعضی از آنها اشاره میکنیم.

 

گرمایش ساختمان

شرکت رادمان تهویه

شرکت رادمان تهویه دارای 10 سال سابقه فروش و ارائه خدمات در زمینه طراحی و اجرای سیستم‌های تهویه مطبوع و تعمیر و نگهداری وسایل سرمایشی و گرمایشی است.

تیم شرکت رادمان تهویه به صورت پویا، هدفمند و منظم در جهت اجرای پروژه‌های ساختمانی و ارائه خدمات پس از فروش و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود بهترین کالا و خدمات را به مشتریان ارائه می‌کند.

هدف این مجموعه بالا بردن سطح آسایش و ایجاد محیطی مطلوب و مطبوع برای خانواده ایرانی با در دست داشتن تکنولوژی و دانش روز مطابق با استانداردهای جهانی است.

 

شرکت به فیکس

شرکت خدمات و تاسیسات به فیکس یکی دیگر از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مهندسی و تاسیسات در زمینه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است. این شرکت با دارا بودن کارشناسان مجرب این حوزه، موفق به کسب اعتبار خوبی بین مشتریان خود شده است. به پشتوانه اعتماد آنها خدمات ویژه‌ای مانند گارانتی تعمیرات و پاسخگویی تمام وقت ارائه می‌دهد.

استفاده از تجربه کاری و دانش فنی بالای کارشناسان و متخصصان، از مهمترین نقاط قوت به فیکس است. تیم به فیکس متشکل از مهندسین و تکنسین‌های متخصص در زمینه‌های فنی بوده که با توجه به نیاز مشتریان اقدامات لازم را در جهت رفع مشکلات فنی انجام میدهند.

 

سرمایش و گرمایش

 

 شرکت سرماسازان جام جم

سرماسازان جام جم یکی از شرکت‌های با سابقه و باتجربه در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در کشور محسوب میشود.

این شرکت با سالها سابقه و حضور چشمگیر در پروژه‌های مختلف ساختمانی از ابتدای تاسیس کوشیده است تا با اعمال روش‌های مدیریتی صحیح و نوآورانه در انتخاب محصول، فروش و به خصوص خدمات ویژه پس از فروش، همواره کیفیت کلیه فعالیت‌های خود را ارتقاء داده و مشتریان خود را به خوبی پشتیبانی میکند.

سرماسازان جام‌جم مشتری را در تمامی زمینه‌های کاری خود، از انتخاب محصول تا بازاریابی، آموزش، توسعه، فروش، ارزیابی عملکرد و خدمات پس از فروش مشارکت داده و در راستای رسیدن به اهداف خود، موفق به دریافت نمایندگی انحصاری محصولات شرکت CENTURY کره جنوبی شده است.

کمپانی CENTURY یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین کمپانی‌ها در صنعت سیستم‌های تهویه مطبوع در کشور کره جنوبی محسوب می شود، که دارای ۲۲ نمایندگی و بیش از ۳۰۰ شعبه فروش و خدمات پس از فروش در سراسر دنیا از جمله کشور های معتبری چون آمریکا ، استرالیا و ایتالیا است.

شرکت تهویه و برودت گستر پرگاس

شرکت تهویه و برودت گستر پرگاس در حوزه نگهداری و خدمات تاسیسات حرارتی، برودتی و الکتریکی مشغول به فعالیت است. نصب، تعمیر و به ویژه نگهداری تاسیسات ساختمان‌های مسکونی، اداری و صنعتی مانند چیلر تراکمی، چیلر جذبی، دیگ بخار، دیگ آبگرم، بویلر، مخزن آبگرم مصرفی، مبدل صفحه‌ای، اسپیلت، تاسیسات روشنایی، استخر، لوازم کنترل، PLC و ارتباطات ويژه این شرکت با برندهای برتر ایرانی و بین المللی در حوزه تاسیساتی از جمله خدمات و سرویس‌های خاص این مجموعه به شمار می‌آید.

تهویه و برودت گستر پرگاس از نیروهای متخصص و متعهد در حوزه تعمیر و نگهداری سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی برج‌ها، هتل‌ها، ساختمان‌های بلند اداری، بیمارستانی و صنعتی برخوردار است. این شرکت از زمان مشاوره و طراحی تا ساخت و اجرا همراه مشتریان خود خواهد بود.

شرکت گستر پرگاس پروژه‌های بسیاری را به سرانجام رساندهاست.  از جمله این پروژه‌ها میتوان به پروژه بیمارستان بقيةالله، شرکت بهنوش، و کارخانه دوغ آبعلی اشاره کرد.

نکته آخر

استفاده سرویس‌کاران غیرحرفه‌ای از قطعات غیر استاندارد و نامرغوب علاوه بر ایجاد صدمه جدی به وسایل ممکن است شما را متحمل هزینه‌های بیشتری کند. انتخاب شرکت‌های معتبر در زمینه سرویس و خدمات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی کاهش هزینه‌های ساختمان را به همراه خواهد داشت.




برچسب‌ها: , ,