معرفی بهترین اپلیکیشن‌های خدمات ساختمانی

درصد زیادی از جامعه‌ی امروز در ساختمان‌ها و آپارتمان‌های پر واحد زندگی یا کار می‌کنند. ساختمان‌هایی با چندین ساکن که روزانه اتفاقات زیادی را تجربه می‌کنند. در طول روز، هفته، ماه و … هر یک از ساکنین یا کلیه‌ی واحد‌های ساختمان با مشکلات خاصی روبه‌رو می‌شوند. اما باتوجه به شرایط روز جامعه و درگیری هر یک از ساکنین، رسیدگی به مشکلات امری دشوار به نظر می‌رسد. از این رو اهالی به استفاده از سامانه‌های خدمات ساختمانی آنلاین روی می‌آورند. امروز در مانیار قصد داریم چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌‌های خدمات ساختمانی را معرفی کنیم.

 

آچاره | لیست متنوعی از خدمات ساختمانی

 

اپلیکیشن آچاره یکی از بهترین برنامه‌های خدمات ساختمانی است. به طوریکه موفق شده تا سه سوال متوالی مقام اپلیکیشن برگزیده را با خود یدک بکشد. این اپ خدمات ساختمانی در حال حاضر در شهر‌های تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، کرج، قزوین، اراک، قم، یزد، کیش، همدان، سنندج، رشت،کرمان، جیرفت، آمل، سبزوار، جیرفت، چالوس، نوشهر و کلارآباد، اهواز، خرم آباد، هشتگرد، بابل، سلمانشهر(متل قو)، رفسنجان فعال است.

آچاره توانایی ارائه بیش از 250 سرویس خدماتی را به مشتریان خود دارد. شما می‌توانید پیش از ثبت درخواست پروفایل کلیه متخصصین را بررسی کرده و مشاوره‌ی رایگان بگیرید. ثبت و لغو درخواست کاملا رایگان بوده و اولین فاکتور شما با 20 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.  از جمله خدمات ساختمانی این سامانه می‌توان به نظافت منزل و محل کار، خدمات زیبایی و سلامت، پذیرایی و خدمات مجالس، مبل‌شویی، قالیشویی، تعمیرات منزل و خودرو، کارواش، نقاشی ساختمان، خدمات بنایی ساختمان، کاشی و سرامیک کاری و … اشاره کرد.

 

آچاره خدمات ساختمانی

 

استادکار | خدمات ساختمانی در محل

 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کارآمد خدمات ساختمانی استاد کار است. برنامه‌ای کاربردی با لیست متنوعی از خدمات که هدف آن کاهش مشغله‌های فکری و بازدهی روزانه است. استادکار در حال حاضر تنها در تهران و کرج فعال بوده و به زودی دایره‌ی شهر‌های تحت پوشش خود را گسترش می‌دهد. از جمله خدمات استادکار عبارتند از: نقاشی ساختمان، خدمات بازسازی ساختمان ، خدمات بنایی ، کاشی و سرامیک‌کاری ، اجرای سقف کاذب ، خدمات نظافت منزل و قالیشویی ، لوله‌کشی آب و فاضلاب ، تعمیر پکیج ، تعمیر آبگرمکن و … .

 

خدمات ساختمانی استاد کار

 

ایران ضایعات

 

مورد بعدی کمی با اپلیکیشن‌های دیگر متفاوت است. ایران ضایعات محصول ایمن تجارت، اپلیکیشنی کاربردی برای فعالان و صنعتگران‌ حوزه‌ی ضایعات و بازیافت است. ایران ضایعات شاید کمی از خدمات ساختمانی دور باشد ولی شما نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. خدمات این اپلیکیشن عبارتند از:

  1. بررسی قیمت روزانه‌ی ضایعات و محصولات صنعتی
  2. خرید و فروش محصولات بازیافت
  3. مناسب برای صنعتگران و فعالان حوزه‌ی ضایعات

 

اپلیکیشن ایران ضایعات

 

خدمت از ما | فعال در بیش از 12 شهر

 

چهارمین مورد از لیست اپلیکیشن‌های خدماتی به خدمت از ما تعلق می‌گیرد. ایده گزین خدمت افزار مانا سعی کرده تا با ارائه این اپلیکیشن اکثر حوزه‌های خدمات ساختمانی را پوشش بدهد. شما می‌توانید درخواست خدماتی نظیر کارواش در محل تا خدمات پرستاری و پذیرایی و کارهای فنی را از طریق خدمت از ما ثبت کنید. همچنین این اپ خدمات ساختمانی آماده‌ی جذب نیروهای تازه یا به اصطلاح خدمت یار است. کافی است در اپ ثبت نام کرده و مشخصات کامل خود را ارسال کنید. شما می‌توانید با ساخت پروفایل و امتیاز گرفتن شروع به درآمدزایی کنید.

 

خدمت از ما

 

هوم سرویز | درخواست خدمات نظافتی، فنی و ساختمانی

 

آخرین مورد از لیست بهترین اپلیکیشن‌های خدمات ساختمانی به هوم سرویز می‌رسد. این اپ نیز مانند همتایان خود لیست متنوعی از خدمات را ارائه می‌دهد. هوم سرویز در حال حاضر تنها در تهران فعال بوده در آینده لیست شهرهای خود را افزایش می‌دهد. اکنون پرفروش‌ترین خدمات هوم سرویز تعمیر موبایل و تبلت، جابجایی و اسباب‌کشی، ساخت کمد دیواری و نقاشی ساختمان هستند.

 

هوم سرویز

 

جمع بندی

 

امروزه بیشتر افراد جامعه ترجیح می‌دهند تا در کمترین زمان ممکن به خواسته‌ی خود برسند. از همین‌رو بازار اپلیکیشن‌های خدماتی رونق گرفته است. فرقی نمی‌کند مشتری باشید یا متخصص و تکنسین، با سوار شدن بر این موج می‌توانید کارهایتان را تسهیل بخشید.

 

 




برچسب‌ها: , ,